כלה, מלווה – כך תכיני את עור הפנים ליום החתונה

האירוע החשוב מתקרב. תאריך כמובן כבר יש. אולם סגרת כבר די ממזמן, די ג'י, צלם, שמלה כמובן, עיצוב שיער ואיפור. את כל אלו כבר סגרת או לפחות את הרב. ובדיוק כשחשבת שאפשר כבר לנשום קצת לרווחה – הרשי לי לתת לך כמה טיפים חשובים בנוגע לעור הפנים. בתור הכלה את הרי רוצה להיראות הכי זוהרת שאפשר ביום החשוב בחייך, לכן כדאי להקדיש עוד כמה דקות מזמנך ולהכניס כמה דברים קטנים אך חשובים לים הסידורים.

הכנת עור פנים של הכלה לאיפור, איפור: ורד אורן חינגה, צילום: אילן סימן טוב

לא על המייקאפ לבדו...

האיפור הוא מרכיב חשוב ביום החתונה. מטרת האיפור היא להחמיא לעור על ידי הסתרה וטשטוש של פגמים מסויימים ומאידך להדגיש את תווי פנייך בצורה מחמיאה. אך חשוב גם לדעת כי מוצר האיפור המרכזי, הלא הוא המייקאפ, אוהב "לשבת" על עור חלק ונקי.

על מנת ליצור מראה מיטבי, במיוחד לאלו שאוהבות כיסוי מייקאפ עדין ודק, מומלץ מאד לעבור טיפול פנים אצל קוסמטיקאית המומחית לטיפולי פנים.

איפור שנעשה על עור נקי שעבר טיפול מסוג זה יראה טוב יותר וכן יתמזג טוב יותר עם עור הפנים. גם הסרת הקומודונים בטיפול קוסמטי - הלא הם "הנקודות שחורות" חשובה מאד למראה עור חלק ונקי.

 

את טיפול הניקוי העמוק אצל הקוסמטיקאית מומלץ לעשות כשלושה שבועות לפני החתונה. מדוע? כיון שבימים הראשונים שלאחר טיפול מסוג זה העור עשוי להיראות אדמומי, קצת פצוע וכו'. בנוסף, יש לשים לב שהעור לא מפתח תגובה אלרגית לחומר מסוים בטיפול.

במידה ויש בעיות עור כגון אקנה, היפר פיגמנטציה, עור מחוספס לא ויטלי (ללא חיות) מומלץ מאד לגשת לטיפול פנים עקבי מספר חודשים לפני החתונה וזאת על מנת שעור הפנים וכן האיפור יראו במיטבם.

 

קיים סוג טיפול נוסף – ואותו ניתן לבצע כמה ימים בודדים לפני החתונה והוא טיפול יופי. מטרת טיפול היופי היא למצק את העור וליצור מראה קטיפתי ורך.

טיפול היופי אמור להיעשות בהתאם לסוג העור של המטופלת, למשל טיפול מרגיע לעור רגיש וכדומה.

 

הכנת עור הפנים לאיפור, איפור: ורד אורן חינגה, צילום: ענבל בצר

מוזיאון השעווה

בנות רבות מבצעות הסרת שיער מהפנים כיומיים לפני האירוע. אך אין זה דבר נכון. הסרת שיער מהפנים צריכה להתבצע כארבעה- חמישה ימים לפני האירוע - כיוון שאחרי הסרת השיער בשעווה או בחוט יתכנו פציעות קלות על עור הפנים. כמו כן יש לתת לעור הפנים כמה ימים להתחדשות לאחר טיפול השעווה או החוט וזאת על מנת שהמייקאפ ישב ויתמזג טוב יותר על העור.

 

מתיק שפתיים

לעיתים קיים יובש בשפתיים, בעיקר בחורף. הדבר גורם לקילוף עור השפתיים ויוצר מרקם שפתיים לא מחמיא דבר שהאודם לא כל כך מצליח להסוות. לכן מומלץ להעשיר את השפתיים בלחות. בבוקר ובערב, לאחר מריחת קרם לחות על הפנים ניתן לעבור גם על השפתיים ורצוי לעשות זאת החל משבועיים לפני יום האירוע.

 

קרדיטים: קוסמטיקאית מייעצת: נורית חינגה

תמונה עליונה: איפור: ורד אורן חינגה, צילום: אילן סימן טוב, כלה: ריוי ציון בן גיגי

תמונה תחתונה: איפור: ורד אורן חינגה, צילום: ענבל בצר